Song of the week: Hell or Highwater - Terrorized in the Night

Song of the week gör comeback.
Song of the week var något jag hade på min förra blogg där jag la ut en av mina favoritlåtar varje vecka. Det kan vara allt från nya till gamla låtar. Nytt för i år är att beskrivning av bandet ingår.
Bra låt och lustig video =) För övrigt min ringsignal just nu!
Först ut då är : Hell or Highwater - Terrorized in the Night






Hell or Highwater är ett sidoprojekt av den amerikanska trummisen och sångaren Brandon Saller som spelar i metalcorebandet Atreyu. Han började skriva material i februari 2010 och började turnera med andra musiker under namnet Black Cloud Collective, tillsammans med gitarristerna Matt Pauling och Neal Tiemann, basisten Joey Bradford och trummisen Kyle Peek startade han till slut bandet Hell or Highwater. (källa wikipedia)


Live på Bandit Rock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0