En kärleksförklaring!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja när jag ska beskriva mina känslor för min sambo/fästmö. Hon är helt enkelt för bra för mig känns det som. Jag är väldigt lyckligt lottad. Jag blir glad när jag ser Helena, glad när jag hör henne och glad över hur hon är. Jag är glad och oerhört imponerad över hur du klarade av graviditeten. Utan dig hade jag inte fått våran underbara Julia. Julia är också väldigt lyckligt lottad av att ha dig som mamma. Om hon blir bara en bråkdel av den fina person du är så kommer jag att vara stolt. Hon hade inte kunnat få en bättre mamma. Du betyder så mycket för mig och det hoppas jag att du vet. Jag längtar tills dagen då jag kan kalla dig för min fru. Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0